Posts

Posts uit oktober, 2006 tonen

Vervolg op: XS4ALL

Beste Niek, Ik heb jouw antwoord met interesse gelezen. Buiten het feit dat het bijzonder onbeleefd is om een aanhef te beginnen met "LS" terwijl naam én geslacht van de geadresseerde bekend zijn en jij blijkbaar nooit geleerd hebt om te ondertekenen met je achternaam had ik toch nog een paar opmerkingen: Zelf kom ik uit een tijdperk in de geschiedenis dat het gebruikelijk was voor een bedrijf om service te verlenen aan de klant. Laat ik je een voorbeeld geven: wanneer een slager jou een bedorven kip verkoopt, wat verwacht je dan? Dat de slager jou zijn excuses en een nieuwe kip aanbiedt of dat hij de schuld legt bij de boer en het distributiebedrijf? Helaas voel ik mij door jouw antwoord genoodzaakt mijn heil te gaan zoeken bij een andere provider. Ik wens je veel succes in je verdere loopbaan. Met verschuldigde hoogachting, Dhr. T. Weynschenk P.s.: Voor de goede orde meld ik je nog even dat mijn vragen en jouw reaktie daarop staan gepubliceerd op http://vragen.blogspot.com

Antwoord op: XS4ALL

Nog niet zo lang geleden stuurde ik een mailtje naar m'n provider, XS4ALL. Hier is het antwoord: >>LS, U heeft voor de verbinding zelf geen contract met XS4ALL maar met KPN. Kijkt U maar in de papieren. Wij zijn niet in staat en hebben geen gereedschap om KPN problemen op te lossen. Met vriendelijke groet, Niek<< Buiten dat het natuurlijk bijzonder onbeleefd is om een aanhef te beginnen met "LS" terwijl iemands naam en geslacht bekend zijn is het ook een onzinnig antwoord. Stel dat ik een bedorven stuk kip koop bij de slager dan wil ik van die slager ofwel een goed stuk kip in ruil danwel m'n geld terug. Stel dat die slager mij zou uitleggen en zou zeggen:"Tsja, U moet bij de distributeur zijn en niet bij mij: ik verkoop die kip alleen maar, de boer en de distributeur zijn verantwoordelijk voor de kwaliteit." Nonsens dus. Dat antwoordde ik ook Niek, die helaas door zijn ouders nooit is geleerd dat je altijd ondertekend met tenminste je achternaa

Xs4ALL

M'n internet-provider doet niet waar ik voor betaal en vandaar dit briefje: Heb slechts zo'n 20 uur per dag internetverbinding via een Speedtouch 546-modem van ongeveer een half jaar oud. Had er al eerder problemen mee en werd toen doorverwezen naar de KPN die mij weer doorverwees naar XS4ALL. Soms valt de verbinding voor enkele seconden weg en soms enige uren. De vragen op de KPN-FAQ site http://www.kpnadsl.nl/support/technischevragen-st546v6.html#nowhere zijn niet aanklikbaar en de helpdesk is niet telefonisch bereikbaar. Aangezien ik van XS4ALL de rekening krijg voor een 24-uurs verbinding vraag ik XS4ALL dit probleem op te lossen. Lukt dat niet binnen een redelijke termijn dan zal ik overstappen naar een provider die wél kan leveren waar ik voor betaal.