Posts

Posts uit augustus, 2010 tonen

Calatus: Editie Enigma

Aan: Calatus BV De Plank 101-109 5504 EE Veldhoven Amsterdam, 23 augustus 2010 Betreft: Factuurnummer 00107928/Debiteurennummer 10689785 Geachte dames, heren, Hartelijk dank voor Uw aanbod dd 20 augustus 2010 om een abonnement te nemen op het door U genoemde blad. Helaas kan ik mij niet herinneren mondeling, noch schriftelijk de betreffende overeenkomst te zijn aangegaan. Via diverse klachtenfora vernam ik niet de enige te zijn die het zogenoemde "gratis proefexemplaar" nooit heeft ontvangen. Als dat inderdaad klopt is dit geen incident meer maar een doelbewuste poging tot oplichting. Zoals bij U bekend mag zijn is oplichting in de Nederlandse wetgeving verboden. Mocht U over onweerlegbaar bewijs beschikken dat ik inderdaad heb toegezegd tE. 62.65 te willen betalen voor de ontvangst van zes edities van "Editie Enigma", dan verzoek ik U mij per omgaande (afschriften van) bedoelde stukken te doen toekomen. Heeft U dit bewijs niet dan ga ik ervanuit dat Uw juristen in

Antwoord op: vervolg op Albert Heijn Nutella II

Update II: Inmiddels is sinds een paar dagen (het is vandaag 31 augustus 2010) de prijs van Nutella bij Albert Heijn significant gedaald. Toeval? Update: Werd gisteren (do 12 aug.) gebeld door de filiaalmanager. Pas op woensdag had zij de klacht binnen gekregen. De eerder door klantenservice gedane mededeling dat zij was gebeld en de situatie onmiddellijk zou aanpakken was dus gewoon een leugen. Inmiddels zijn mij excuses aangeboden, was de verklaring acceptabel (door ziekte en ontslagen een achterstand in het bijwerken van de prijskaartjes) en blijft het feit staan dat er een onderzoek volgt vanuit "Brussel". Geachte heer W, Hartelijk dank voor uw bericht van 5-8-2010. Onze excuses voor de late beantwoording. Het spijt mij te vernemen dat de situatie met betrekking tot het prijskaartje van de Nutella in onze winkel Bilderdijkstraat te Amsterdam niet gewijzigd is en dat u geen antwoord heeft gekregen op uw vorige reactie. Wat hiervan de oorzaak is geweest kan ik helaas niet a

Vervolg op: Albert Heijn Nutella II

Geachte heer, mevrouw, Uw streven lijkt niet gehaald... Helaas heeft U mij daarmee genoodzaakt eea door te spelen aan de betreffende authoriteiten. Ongetwijfeld zijn er goede redenen voor deze malversatie van Uw kant. Indien U mij die meldt zal ik ook die integraal plaatsen op http://vragen.blogspot.com TW On 17-07-10 14:29, no-reply@Ahold.nl wrote: Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw vraag ontvangen en geregistreerd onder contactnummer: 52760. Wij streven ernaar uw vraag binnen drie werkdagen te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Afdeling Klantenservice