Posts

Calatus: Editie Enigma

Aan: Calatus BV De Plank 101-109 5504 EE Veldhoven Amsterdam, 23 augustus 2010 Betreft: Factuurnummer 00107928/Debiteurennummer 10689785 Geachte dames, heren, Hartelijk dank voor Uw aanbod dd 20 augustus 2010 om een abonnement te nemen op het door U genoemde blad. Helaas kan ik mij niet herinneren mondeling, noch schriftelijk de betreffende overeenkomst te zijn aangegaan. Via diverse klachtenfora vernam ik niet de enige te zijn die het zogenoemde "gratis proefexemplaar" nooit heeft ontvangen. Als dat inderdaad klopt is dit geen incident meer maar een doelbewuste poging tot oplichting. Zoals bij U bekend mag zijn is oplichting in de Nederlandse wetgeving verboden. Mocht U over onweerlegbaar bewijs beschikken dat ik inderdaad heb toegezegd tE. 62.65 te willen betalen voor de ontvangst van zes edities van "Editie Enigma", dan verzoek ik U mij per omgaande (afschriften van) bedoelde stukken te doen toekomen. Heeft U dit bewijs niet dan ga ik ervanuit dat Uw juristen in ...

Antwoord op: vervolg op Albert Heijn Nutella II

Update II: Inmiddels is sinds een paar dagen (het is vandaag 31 augustus 2010) de prijs van Nutella bij Albert Heijn significant gedaald. Toeval? Update: Werd gisteren (do 12 aug.) gebeld door de filiaalmanager. Pas op woensdag had zij de klacht binnen gekregen. De eerder door klantenservice gedane mededeling dat zij was gebeld en de situatie onmiddellijk zou aanpakken was dus gewoon een leugen. Inmiddels zijn mij excuses aangeboden, was de verklaring acceptabel (door ziekte en ontslagen een achterstand in het bijwerken van de prijskaartjes) en blijft het feit staan dat er een onderzoek volgt vanuit "Brussel". Geachte heer W, Hartelijk dank voor uw bericht van 5-8-2010. Onze excuses voor de late beantwoording. Het spijt mij te vernemen dat de situatie met betrekking tot het prijskaartje van de Nutella in onze winkel Bilderdijkstraat te Amsterdam niet gewijzigd is en dat u geen antwoord heeft gekregen op uw vorige reactie. Wat hiervan de oorzaak is geweest kan ik helaas niet a...

Vervolg op: Albert Heijn Nutella II

Geachte heer, mevrouw, Uw streven lijkt niet gehaald... Helaas heeft U mij daarmee genoodzaakt eea door te spelen aan de betreffende authoriteiten. Ongetwijfeld zijn er goede redenen voor deze malversatie van Uw kant. Indien U mij die meldt zal ik ook die integraal plaatsen op http://vragen.blogspot.com TW On 17-07-10 14:29, no-reply@Ahold.nl wrote: Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw vraag ontvangen en geregistreerd onder contactnummer: 52760. Wij streven ernaar uw vraag binnen drie werkdagen te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Afdeling Klantenservice

Vervolg op Albert Heijn: Nutella II

Tsja, ik kan het niet laten...hier mijn vervolg-vraag na mijn vraag van 2 juli jongstleden. Geachte heer Gilissen, Dat U niet reageert op lastige vragen kan ik nog begrijpen. Ongetwijfeld kunt U goede redenen bedenken waarom U niet heeft gereageerd op mijn vraag van 2 juli jongstleden. Los daarvan vraag ik mij af hoe Albert Heijn in de toekomst omgaat met opmerkingen van consumenten. In het AH-filiaal, vestiging Bilderdijkstraat (vestigingsnummer 1117) staat bij de betreffende Nutella-verpakking alwéér een onjuiste prijs aangegeven; Een pot van 825 gram kost blijkbaar E. 3.87 en een pot van 400 gram kost E.2.09 Volgens de Albert.nl website zou dit respectievelijk E. 3.75 en E. 2.07 moeten zijn. Op 15 Juni jongstleden gaf ik voor het eerst aan dat de prijskaartjes bij het betreffende filiaal niet klopten. Zie daarvoor ook: http://vragen.blogspot.com, alwaar ook gewag wordt gemaakt van dit bericht en het (uitblijven van) antwoord daarop. Hoewel dat door uw medewerker Dennis Breed in eers...

Vervolg: Stedelijk Museum II

Geachte heer van Stratum, Hartelijk dank voor Uw informatieve antwoord . Desondanks blijven de lezers van http://vragen.blogspot.com en ik met een aantal vragen zitten: Wie zijn die "andere partijen" waar U het over heeft? Blijkbaar zijn er anderen dan de Gemeente Amsterdam, het Nieuw Stedelijk Museum of de ingehuurde aannemer die opdrachten verstrekken aan schoonmaakbedrijven. En dat zonder dat de Gemeentelijke Bestuursdienst of zelfs U als Projectmanager daarvan op de hoogte is gesteld. Deze manier van bedrijfsvoering werkt fraude in de hand, zou men kunnen beweren. Verder geeft U aan dat de vloer onderhouden en schoongemaakt moest worden in verband met werkzaamheden die volgden op de aanleg van voornoemde vloer. -Was ten tijde van het leggen van de vloer nog niet bekend dat er werkzaamheden zouden volgen die mogelijk schade zouden kunnen toebrengen? -Als dat bekend was: waarom is dan tóch besloten niet te wachten met het leggen van de vloer tot het werk gedaan was? -Veel a...

Vervolg: Stedelijk Museum

In mei van dit jaar vroeg ik of het waar is dat het Nieuw Stedelijk Museum Amsterdam geld verspild aan het onderhoud en de schoonmaak van een niet-gebruikte vloer. De eerste reactie was uiteraard ontkenning en verder werd de vraag vooral genegeerd door de belanghebbenden. Echter, na enig aandringen mijnerzijds volgt hier dan het antwoord van de Projectmanager Nieuw Stedelijk Museum, de heer Bas van Stratum. En uiteraard mijn reactie daar weer op. ============= Geachte heer W, Naar aanleiding van uw email van 10 mei stuur ik u antwoord op de daarin door u gestelde vragen. Zoals eerder dit jaar bekend is gemaakt wordt de oudbouw van het Stedelijk Museum vanaf 28 augustus 2010 weer opengesteld voor publiek. In mei dit jaar heeft de aannemer de gerenoveerde oudbouw opgeleverd. In samenwerking tussen gemeente Amsterdam en het Stedelijk Museum zijn de voorbereidingen om de oudbouw te heropenen op dit moment in volle gang. Daarin zijn uiteraard ook schoonmaakwerkzaamheden opgenomen. In ...

Bilderdijkstraat

Geachte dames, heren, Heden, 8 juli 2010 om ongeveer 14.50uur werd ik ter hoogte van de werkzaamheden aan de Bilderdijkstraat, op de hoek van de De Clercqstraat aangereden door een medewerker van één der bedrijven die verantwoordelijk zijn voor de uitvoering. De blonde jongeman had een matje in de nek en reed naar alle waarschijnlijkheid in een donkerblauwe Toyota Cruiser met kenteken 72-BV-KS. Toen ik hem vroeg waarom hij de stoep opreed en mij daarbij aanreed verklaarde hij dat hij er geen zin in had de auto verderop neer te zetten en een stukje te lopen naar zijn werkplek. Zijn maten vonden de situatie blijkbaar erg vermakelijk en vonden het nodig mij uit te lachen. De jongeman zat zonder gordel om achter het stuur waaruit verder zijn minachting voor de (verkeers)regels blijkt. Daarnaast weigerde hij mij zijn naam te geven en ook weet ik niet voor welk bedrijf hij werkt. Nietemin neem ik dit zeer hoog op. U Begrijpt dat ik er geen behoefte aan heb op het spreekuur de bouwkeet, gevu...