Posts

Vervolg op: Editie Enigma, nummer zoveel

En het gaat maar door bij die mensen van Editie Enigma . Ik heb het nu wel een beetje gehad met ze... Heer of mevrouw Klantenservice, Een paar dagen terug kreeg ik een herinnering in mijn brievenbus met de vraag of ik alsnog wilde betalen voor een abonnement waar ik nooit om gevraagd heb. Ik ben geschokt dat het nog niet tot U is doorgedrongen dat U fout bezig bent en dat U het overtreden van de Nederlandse wetgeving op dit gebied wenst door te zetten. Zie hiervoor onze eerdere correspondentie. Uiteraard heb ik gepoogd telefonisch contact te krijgen met Uw klantenservice. Via het telefoonnnummer 0900-2030123, dat de beller 30 cent per minuut kost, krijg ik echter niet meer te horen dan een advertentie van Vakantiekaart.nl. U begrijpt dat ik hier niet van gediend ben. Wellicht dat anderen bereid zijn minutenlang te luisteren naar een advertentie en daar dertig cent per minuut voor over hebben maar ik niet. Ik blijf bij mijn standpunt dat ik niet betaal. Wenst U de zaak te laten escalere...

Antwoord op: Calatus: Editie Enigma III

Het zijn echt ongelooflijk grote [CENSUUR] daar bij Editie Enigma...Weer een bericht van hen met mijn vervolg-reactie daaronder. Geachte heer/mevrouw, Hierbij bevestig ik, dat de opzegging van uw abonnement op editie enigma is ontvangen en verwerkt. Zoals we in het telefoongesprek, de bevestigingsbrief en de welkomstbrief bij het proefexemplaar hebben aangegeven kon het aansluitende abonnement uitsluitend geannuleerd worden, als er binnen 14 dagen zou worden opgezegd. Na die opzegtermijn starten wij met de voorbereidingen van de verzending van de volgende editie. Omdat wij uw opzegging na die 14 dagen hebben ontvangen, kunnen wij het abonnement dus niet meer annuleren. Na deze abonnementsperiode zult u vanwege uw opzegging geen edities meer ontvangen. Uw laatste editie ontvangt u rond: 04-02-2011. Ik hoop u hiermee voldoende te informeren. Met vriendelijke groet Klantenservice editie enigma www.editieenigma.nl ================= Geachte klantenservice, Dringend verzoek ik U Uw naa...

Antwoord op: Calatus: Editie Enigma II

Geachte heer W, Enige tijd geleden bent u (of een gezinslid) telefonisch benaderd door een callcentermedewerker. Deze heeft gevraagd of er interresse was in een gratis proefexemplaar + aansluitend abonnement op ons puzzelmagazine editie enigma. Omdat er interresse was, zijn de afspraken (met uw toestemming) opgenomen. In de bijlage vindt u die gespreksopname . Omdat wij duidelijke communicatie belangrijk vinden, hebben wij u ook nog een bevestiging gestuurd, waarin nogmaals werd uitgelegd dat het aansluitende abonnement enkel geannuleerd kan worden in de 14 dagen na de verschijningsdatum van het gratis proefexemplaar. Ook in de welkomstbrief bij uw proefexemplaar is dit nog eens herhaald. Middels deze informatie hopen wij de twijfel over uw lidmaatschap op editie enigma weg te nemen. Wij zien uw betaling graag per omgaande tegemoet. Het retour sturen van edities ontslaat u niet van deze betalingsverplichting, dus ik adviseer u om die te behouden. Hopende u hiermee voldoende te info...

Antwoord op: Calatus: Editie Enigma

De mensen achter Editie Enigma blijven proberen mij een abonnement in de maag te splitsen. Dan maar iets hardere maatregelen... Hier hun antwoord op mijn schrijven van 23 augustus met daaronder mijn reactie: Geachte heer/mevrouw, Hierbij bevestig ik, dat de opzegging van uw abonnement op editie enigma is ontvangen en verwerkt. Zoals we in het telefoongesprek, de bevestigingsbrief en de welkomstbrief bij het proefexemplaar hebben aangegeven kon het aansluitende abonnement uitsluitend geannuleerd worden, als er binnen 14 dagen zou worden opgezegd. Na die opzegtermijn starten wij met de voorbereidingen van de verzending van de volgende editie. Omdat wij uw opzegging na die 14 dagen hebben ontvangen, kunnen wij het abonnement dus niet meer annuleren. Na deze abonnementsperiode zult u vanwege uw opzegging geen edities meer ontvangen. Uw laatste editie ontvangt u rond: 04-02-2011. Ik hoop u hiermee voldoende te informeren. Met vriendelijke groet Klantenservice editie enigma www.editie...

Calatus: Editie Enigma

Aan: Calatus BV De Plank 101-109 5504 EE Veldhoven Amsterdam, 23 augustus 2010 Betreft: Factuurnummer 00107928/Debiteurennummer 10689785 Geachte dames, heren, Hartelijk dank voor Uw aanbod dd 20 augustus 2010 om een abonnement te nemen op het door U genoemde blad. Helaas kan ik mij niet herinneren mondeling, noch schriftelijk de betreffende overeenkomst te zijn aangegaan. Via diverse klachtenfora vernam ik niet de enige te zijn die het zogenoemde "gratis proefexemplaar" nooit heeft ontvangen. Als dat inderdaad klopt is dit geen incident meer maar een doelbewuste poging tot oplichting. Zoals bij U bekend mag zijn is oplichting in de Nederlandse wetgeving verboden. Mocht U over onweerlegbaar bewijs beschikken dat ik inderdaad heb toegezegd tE. 62.65 te willen betalen voor de ontvangst van zes edities van "Editie Enigma", dan verzoek ik U mij per omgaande (afschriften van) bedoelde stukken te doen toekomen. Heeft U dit bewijs niet dan ga ik ervanuit dat Uw juristen in ...

Antwoord op: vervolg op Albert Heijn Nutella II

Update II: Inmiddels is sinds een paar dagen (het is vandaag 31 augustus 2010) de prijs van Nutella bij Albert Heijn significant gedaald. Toeval? Update: Werd gisteren (do 12 aug.) gebeld door de filiaalmanager. Pas op woensdag had zij de klacht binnen gekregen. De eerder door klantenservice gedane mededeling dat zij was gebeld en de situatie onmiddellijk zou aanpakken was dus gewoon een leugen. Inmiddels zijn mij excuses aangeboden, was de verklaring acceptabel (door ziekte en ontslagen een achterstand in het bijwerken van de prijskaartjes) en blijft het feit staan dat er een onderzoek volgt vanuit "Brussel". Geachte heer W, Hartelijk dank voor uw bericht van 5-8-2010. Onze excuses voor de late beantwoording. Het spijt mij te vernemen dat de situatie met betrekking tot het prijskaartje van de Nutella in onze winkel Bilderdijkstraat te Amsterdam niet gewijzigd is en dat u geen antwoord heeft gekregen op uw vorige reactie. Wat hiervan de oorzaak is geweest kan ik helaas niet a...

Vervolg op: Albert Heijn Nutella II

Geachte heer, mevrouw, Uw streven lijkt niet gehaald... Helaas heeft U mij daarmee genoodzaakt eea door te spelen aan de betreffende authoriteiten. Ongetwijfeld zijn er goede redenen voor deze malversatie van Uw kant. Indien U mij die meldt zal ik ook die integraal plaatsen op http://vragen.blogspot.com TW On 17-07-10 14:29, no-reply@Ahold.nl wrote: Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw vraag ontvangen en geregistreerd onder contactnummer: 52760. Wij streven ernaar uw vraag binnen drie werkdagen te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Afdeling Klantenservice