AFT

Beste K,

Op 9 januari kreeg ik van jou door dat betalingen van AFT doorgaans binnen drie maanden na datum van de opdracht worden overgemaakt. Inmiddels zijn wij vier maanden verder en heb ik nog niets vernomen. Helaas is dit niet de eerste keer dat een uitbetaling door AFT extreem lang op zich laat wachten. Het heeft zelfs een keer acht maanden en dreigen met een advocaat
gekost voordat AFT uiteindelijk tot uitbetalen overging.

Ik stel voor om het ditmaal niet zo ver te laten komen en de uitbetaling in kwestie gewoon per direkt over te maken op mijn rekening. (En dit keer alsjeblieft geen smoesjes meer; ik heb ze inmiddels allemaal al een paar keer gehoord)

Staat het betreffende bedrag niet binnen 48 uur op mijn rekening dan kun je dit bericht beschouwen als mijn uitschrijving bij AFT en zal mijn raadsman contact met jullie opnemen om het verschuldigde bedrag alsnog te innen.

Voor de volledigheid hieronder nog even het originele bericht, mochten jullie (andermaal!) in de administratie niet kunnen vinden over welke opdrachten het gaat.

Op zaterdag 13 december mocht ik voor julie werken op een bruiloft
"Morriën" in Leersum; Op dinsdag 16 december was ik een hulpje van de kerstman op een
bedrijfsfeest van Tommy Hilfiger in de Escape te Amsterdam.

In verband met het sluitend maken van mijn boekhouding over 2008 vroeg
ik mij af binnen welke termijn ik de betaling betreffende beide opdrachten kan verwachten.

Alvast bedankt voor de te nemen moeite van het uizoeken.

Met vriendelijke groet,

TW
Overigens wordt dit bericht en jullie reactie daarop gepubliceerd op http://vragen.blogspot.com

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT