Ymere en de CV: is het nu voorbij?

Dit bericht stuurde ik vandaag naar Ymere

Beste J,

Het is gelukt!
Sinds kort wordt mijn woning verwarmd dankzij een keurig gemonteerde CV-installatie. Niet alleen de weg er heen maar ook de installatie zelf had wat voeten in de aarde maar het resultaat mag er zijn en ik ben er blij mee!

Toevallig ontving ik spontaan van Feenstra een paar tientjes terug van de kwartaalbedragen die zij van mij incasseerden voor het onderhoud van mijn keukengeiser die werd onderhouden door Comfort Partners. Daar laat ik het maar bij wat dat betreft.

De dag van installatie van de CV-ketel (dinsdag 26 maart)  gaf de timmerman die de keukenombouw sloopte ten behoeve van de installatie aan mij door dat hij 'de volgende dag' mij zou bellen voor het maken van een afspraak om een nieuwe ombouw in elkaar te timmeren. Helaas heeft hij tot op heden niet gebeld en heb ik niet onthouden voor welk bedrijf hij werkt dus hoop dat jij mij hierbij kunt helpen.

Ook had ik begrepen dat er nog mensen langs zouden komen om mijn oude gaskachel (netjes ontkoppeld door de heren van Comfort Partners) te verwijderen.

Welke actie moet ik daarvoor ondernemen?

Ik hoor graag van je.

Hartelijk dank voor alle moeite.

Vriendelijke groet,

Reacties

Populaire posts van deze blog

Sommatie van advocaat

Ymere II

Antwoord op: AFT