Antwoord op: KPN
Ontving al vandaag een reaktie van de KPN op mijn gisteren verzonden factuur en stuurde meteen een berichtje terug:
Beste mevrouw Paridaans,
Mijn telefoonnummers (inclusief mijn mobiele) vindt U onderaan mijn eerste bericht.
Als U het niet kunt zien, gewoon even naar beneden "scrollen".
Voor Uw vragen en opmerkingen houd ik mij dag en nacht bereikbaar.
Met vriendelijke groet,
TW
KPN wrote:
Geachte heer W,
Naar aanleiding van uw bericht over de gemaakte kosten kunnen wij u als volgt informeren:
Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag de volgende gegevens:
- een telefoonnummer waarop u bereikbaar bent, bij voorkeur mobiel
- Een tijdsvak wat u het beste uitkomt; 's Ochtends (08.00-13.00) 's Middags (13.00-18.00) Geen voorkeur
Zou u zo vriendelijk willen zijn deze gegevens aan ons te retourneren, door dit bericht mee terug te sturen (kies voor 'beantwoorden' of 'reply').
Met vriendelijke groet,
Ilse Paridaans
KPN
Beste mevrouw Paridaans,
Mijn telefoonnummers (inclusief mijn mobiele) vindt U onderaan mijn eerste bericht.
Als U het niet kunt zien, gewoon even naar beneden "scrollen".
Voor Uw vragen en opmerkingen houd ik mij dag en nacht bereikbaar.
Met vriendelijke groet,
TW
KPN wrote:
Geachte heer W,
Naar aanleiding van uw bericht over de gemaakte kosten kunnen wij u als volgt informeren:
Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag de volgende gegevens:
- een telefoonnummer waarop u bereikbaar bent, bij voorkeur mobiel
- Een tijdsvak wat u het beste uitkomt; 's Ochtends (08.00-13.00) 's Middags (13.00-18.00) Geen voorkeur
Zou u zo vriendelijk willen zijn deze gegevens aan ons te retourneren, door dit bericht mee terug te sturen (kies voor 'beantwoorden' of 'reply').
Met vriendelijke groet,
Ilse Paridaans
KPN
Reacties
zie hier: http://kpnwanprestatie.wordpress.com/klachten-kpn/