Een bezorgd burger stelt vragen aan machthebbers

4 januari 2009

KPN

Omdat de monteurs van KPN hun werk niet goed doen, stuurde ik hen een factuur. Dan weten zij ook eens hoe dat voelt...;-)

Amsterdam, 4 januari 2009

Betreft: gederfde inkomsten

Geachte mevrouw, meneer,

Bij deze treft U de factuur aan voor de door mij gemaakte kosten, misgelopen inkomsten
en een teveel betaald bedrag aan abonnementskomsten, samenhangend met het door een fout
van de KPN niet per e-mail of telefoon bereikbaar zijn in de periode van 22 december 2008 tot en met 2 januari 2009 van ondergetekende.

Teruggave abonnementsgeld:
(52,95 per maand geëxtrapoleerd naar 12 dagen plus 19% BTW) = E. 24.86
Kosten internetcafé: (2*4 maal 1Euro) = E. 8,-
Gederfde inkomsten door gemiste opdracht (200 euro plus 19% BTW) = E.238,-

Gelieve het totaalbedrag a E270,86 binnen 14 dagen over te maken op (Postbank)rekening xxxxxxx t.n.v. TW, Amsterdam.

Daarna wordt het bedrag verhoogd met wettelijke rente.

Eventuele bijkomende kosten (bijvoorbeeld voor incasso) komen voor rekening van KPN.

Met vriendelijke groet,

TW

P.s. Dit bericht is gepubliceerd op http://vragen.blogspot.com

2 opmerkingen:

Soofy zei

Terrebel, in principe kunnen zij alle reacties ook lezen. Ik vind jouw eis volkomen terecht. In deze tijd hoort het in stand houden van digitale communicatie prioriteit nr een (1) te zijn!

Terrebel zei

Wie niet horen wil moet voelen.