Een bezorgd burger stelt vragen aan machthebbers

6 januari 2009

Antwoord op: KPN

Ontving al vandaag een reaktie van de KPN op mijn gisteren verzonden factuur en stuurde meteen een berichtje terug:

Beste mevrouw Paridaans,

Mijn telefoonnummers (inclusief mijn mobiele) vindt U onderaan mijn eerste bericht.
Als U het niet kunt zien, gewoon even naar beneden "scrollen".

Voor Uw vragen en opmerkingen houd ik mij dag en nacht bereikbaar.

Met vriendelijke groet,

TW

KPN wrote:
Geachte heer W,

Naar aanleiding van uw bericht over de gemaakte kosten kunnen wij u als volgt informeren:

Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag de volgende gegevens:

- een telefoonnummer waarop u bereikbaar bent, bij voorkeur mobiel
- Een tijdsvak wat u het beste uitkomt; 's Ochtends (08.00-13.00) 's Middags (13.00-18.00) Geen voorkeur
Zou u zo vriendelijk willen zijn deze gegevens aan ons te retourneren, door dit bericht mee terug te sturen (kies voor 'beantwoorden' of 'reply').

Met vriendelijke groet,

Ilse Paridaans
KPN

1 opmerking:

KPN zei

Ik hoop dat het goed afloopt.....
zie hier: http://kpnwanprestatie.wordpress.com/klachten-kpn/