Antwoord op: vuurwerk

Hierbij mijn het antwoord van David Rietveld met daarop weer mijn reaktie. Erg netjes van deze GroenLinks-man en ook bijzonder snel. Zo kan het dus ook! Chapeau.

Beste David,

Hartelijk dank voor dit fraaie antwoord waar ik mij geheel in kan vinden.
Het heeft mij er in elk geval van overtuigd dat jullie in volle overtuiging doen
wat jullie denken dat goed is en dat zouden meer mensen moeten doen.

Ik zou jullie graag succes willen wensen met jullie actie maar dan snij ik mezelf in de vingers...;-)

In elk geval het allerbeste!

Vriendelijke groet,

Terrence Weijnschenk

David Rietveld wrote:
Dag T,

we maken gebruik van een democratisch recht door 40.000 ondersteuners
voor ons plan te verzamelen en het daarmee te agenderen voor de Tweede
Kamer. Dat staat in het geheel niet in de weg aan úw democratisch
recht om eigen keuzes te maken. Het aardige van een democratie is
juist dat mensen van mening kunnen en mogen verschillen.

Op www.mindervuurwerk.nl willen we de komende ingaan op alle
tegenargumenten die we horen. Voor antwoorden op andere vragen kunt u
daar in de komende dagen terecht. Het is helaas niet (meer) te doen om
op alle mails en reacties apart in te gaan. Ik heb daar op
www.davidrietveld.nl ook iets over geschreven.

met vriendelijke groeten,

David Rietveld (ook namens Arno Bonte)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT