Een bezorgd burger stelt vragen aan machthebbers

20 januari 2009

KPN IV

Ook mevrouw Westerhof weet niet hoe zij moet omgaan met klanten. Tenzij zij liegt in opdracht van de baas. Maar dat zal toch niet? Toch??

Geachte mevrouw Westerhof,

Inmiddels is het een week geleden dat U mij voor het laatst de toezegging deed dat ik gebeld zal worden. Ik vraag mij af of er al een jaartal gepland staat voor het uitvoeren van die aktie zodat ik daar rekening kan houden met bijvoorbeeld het plannen van een wintersportvakantie in 2014.

Ik begrijp dat Uw medewerkers het te druk hebben om hun werk te doen
maar wat is het dan waar zij het zo druk mee hebben?

Mocht ik binnen 24 uur niet zijn gebeld dan gaat de KPN op rapport en zal ook Uw naam niet onvermeld blijven.

Ik hoop dat een en ander op een misverstand berust en dat dit gedrag niet typerend blijkt voor de manier waarop de KPN met klanten denkt te moeten omgaan.

Met vriendelijke groet,

Dhr. TW

P.s. Omdat mijn vaste telefoon nog steeds is afgesloten hierbij nogmaal mijn mobiele nummer:
06-xxxxxxx

KPN wrote:
Geachte heer W,

In ons systeem is uw probleem inderdaad bekend en doorgegeven aan de afdeling die dit gaat behandelen onder registratienummer: 5460534
Wegens grote drukte is het niet mogelijk gebleken per ommegaande telefonisch contact met u op te nemen. Onze excuses hiervoor.

Vriendelijk verzoeken wij u om uw geduld. Zo spoedig mogelijk na het doorzetten van uw klacht zal er contact met u opgenomen worden.

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,
Joan Westerhof KPN

1 opmerking:

Peet Albrecht zei

Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met joan westerhof. Op allerlei gebieden