Een bezorgd burger stelt vragen aan machthebbers

8 januari 2009

Antwoord op: Connexxion II

Zie ook antwoord op Connexxion

Beste mevrouw Tak,

Ongelooflijk! Dit verhaal staat lijnrecht op hetgeen U eerder melde.
Weet U zeker dat morgen bijvoorbeeld niet versie drie van het gebeuren opduikt?

Verder: Hoe komt het dat als mijn moeder een wagen bestelt de bestuurder bij haar huidige adres voor de deur staat terwijl volgens Uw opgave haar oude (en gelukkig tijdelijke) adres in het systeem staat vermeld.

Het is technisch gezien onmogelijk dat beide beweringen waar zijn.

Het verpleegadres is al enige tijd gesloten om ruimte te maken voor een uitbreiding van de Hermitage. De arbeiders van de bouwput die het terrein nu siert zullen niet de moeite hebben genomen van wie welke binnenkomende post is en deze netjes sorteren en bewaren totdat er iemand om vraagt.
Denk ik.

Helaas ben ik door wederom een fout van de KPN andermaal afgesloten van het vaste telefoonnetwerk. Daarom krijgt U hierbij, ten behoeve van Uw collega, mijn mobiele nummer:

06-xxxxxxx

Nogmaals mijn hartelijke dank voor het uitzoeken maar het blijft voor mij onverklaarbaar hoe zelfs U de fout kon begaan die U eerder op de dag heeft gemaakt.

Ik ben blij dat U mij aan de telefoon had en niet mijn moeder. Haar zwakke gezondheid kan dit soort blunders slegs moeizaam verwerken.

U zult het met mij eens is dat hier sprake is van meer dan een gewoon foutje.

Dank voor Uw excuses en ik hoop van harte dat Uw dienst hiervan geleerd heeft.
Komen soortgelijke fouten in de toekomst weer voor dan laat U mij geen keus dan dit te rapporteren bij de dienaangaande authoriteiten.

Met vriendelijke groet,

TW

1 opmerking:

Anoniem zei

het is makkelijk om connexxion de zwarte piet toe te spelen maar je moet bij de gemeentes zijn en provinzie die spelen alles uit overde rug van de reizeger die zijn de dupe het gaat om geld niet om mensen