Vervolg op: KPN II

Ook Nancy Verlinden van de KPN stuurt mensen graag met een kluitje in het riet.

Dat weerhoudt mij er niet van mijn eis om een vergoeding kracht bij te zetten:

Geachte mevrouw Verlinden,

Op 4 Januari zond ik de KPN een factuur voor gederfde inkomsten na onterecht te zijn afgesloten van e-mail en vast telefoonverkeer.

Deze rekening is niet binnen de gestelde termijn voldaan en is daarom verhoogd met wettelijke rente en administratiekosten. Aangezien mijn vaste telefoonlijn nog steeds niet in orde is verzoek ik U een navenante vergoeding van teveel betaald abonnementsgeld.

Het totaalbedrag komt hiermee op E.328,16

Mocht dit bedrag te hoog zijn om in één keer te kunnen voldoen dan kunt U eventueel betalen in vier termijnen van E.82.04 waarvan de eerste binnen dient te zijn voor 14 februari 2009.

Kosten voor verdere incasso komen voor rekening van de KPN.

Met vriendelijke groet,

Dhr. TW

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT