Ymere communiceert niet slecht. Maar gewoon niet.

Beste Anissa,


Inmiddels is de maand mei een tijdje geleden stilletjes vertrokken

en daarmee de ons beschikbare data in mei.


Heb jij al een idee wanneer wij een overleg kunnen inplannen?

Het nieuwe lid (Angélique Monsieurs) staat te popelen zich voor te stellen

en wij willen graag weten wat te doen na het plotseling overlijden van de Voorzitter

van onze Bewonerscommissie.


Mocht ook jij - net als jouw half dozijn voorgangers in de afgelopen acht jaar inmiddels vervangen

zijn als onze consulent gebiedsbeheer - horen wij graag bij wie wij dan tegenwoordig terecht kunnen

met de vragen en opmerkingen die horen bij ons werk als Bewonerscommissie.


Voor de goede orde ontving de stichting Huurders Ymere Amsterdam ('het HYA') een afschrift van dit bericht.


Wij horen graag van je.


Vriendelijke groet,


Terrence Weijnschenk

interim Voorzitter Bewonerscommissie MVV3


Op di 9 mei 2023 om 22:23 schreef Terrence Weijnschenk <terrebel@gmail.com>:

Wij gaan Edith missen, Anissa maar jij zult haar vast adequaat vervangen.


Zou graag binnenkort samenkomen.

Belangrijk agendapunt is uiteraard het vervangen van de heer Boerma Kruit die helaas vrij plotseling overleed

waarmee de functie van voorzitter vacant raakte. Daarmee ben ik nu niet alleen Penningmeester en Secretaris

maar ook ad interim voorzitter. Niet echt een wenselijke situatie, lijkt mij.

Gelukkig is Irene de Langen er ook nog en wist ik een andere buurvrouw te interesseren voor het lidmaatschap van de BC,


Zou haar die ochtend of middag graag officieel voorstellen.

Zij heeft zeer wisselende werkuren maar kan regelmatig op de donderdag om een uurtje of half elf.

Zelf ben ik momenteel 'tijdelijk toegevoegd aan de nationale arbeidsreserve' (dat is politieke taal voor 'werkloos')

en dus vrij flexibel in mijn beschikbare tijden.

Weet echter niet of De Reiger op de donderdagochtend beschikbaar is als ruimte.

Maar we zijn met zo weinig dat wij natuurlijk ook gewoon bij de koffiezaak om de hoek (klik) kunnen zitten,

bijvoorbeeld. 


Heb jij nog agendapunten, Anissa?

Of jij, Ireen?

In elk geval - als zij dan kan kan - zal buurvrouw Angélique Monsieurs zich voorstellen

en iets vertellen over haar aandachtspunten en interesses.


Hoor het graag!


Vriendelijke groet,


Terrence Weijnschenk

06-4xxxxxxx


P.s. Deze donderdag kan ik toevallig niet vanwege doktersbezoek. Niet dat ik een dokter op bezoek krijg

maar ik word om tien uur verwacht bij de huisartsenpost.


Op di 9 mei 2023 om 10:38 schreef Mimouni, Anissa <a.xxxxxxx@ymere.nl>:

Goeiemorgen,


Ik verstuur jullie dit mailtje naar aanleiding van een wisseling wat heeft plaatsgevonden in het team. Edith heeft een nieuwe functie gekregen binnen de organisatie. Ik zal haar functie overnemen. Het leek mij leuk om alvast een overleg in te plannen dan kunnen we mekaar ook even zien. Komt het jullie op korte termijn nog uit?


 


Met vriendelijke groet,


Ymere


 


Anissa


Consulent Gebiedsbeheer


 


Anderlechtlaan 200, 1066 HL Amsterdam


Postbus 2412, 1000 CK Amsterdam


 


Vragen?


M 06 xxxxx


a.xxxxxxx@ymere.nl


WhatsApp 06 xxxxxx


www.ymere.nl


dinsdag en vrijdag


 




--


Terrence Weijnschenk

Terrebel Entertainment

 

M +31-6 xxxxxx

W http://www.terrebel.nl

E txxxxxxx@gmail.com

"Only I can change my life. No one can do it for me." - Carol Burnett.

Create your own email signature




--


Terrence Weijnschenk

Terrebel Entertainment

 

M +31-6 xxxxxx

W http://www.terrebel.nl

E txxxxxx@gmail.com

"Only I can change my life. No one can do it for me." - Carol Burnett.

Create your own email signature


Reacties

Populaire posts van deze blog

Sommatie van advocaat

Ymere II

Antwoord op: AFT