Vervolg op: Editie Enigma, nummer zoveel

En het gaat maar door bij die mensen van Editie Enigma. Ik heb het nu wel een beetje gehad met ze...

Heer of mevrouw Klantenservice,

Een paar dagen terug kreeg ik een herinnering in mijn brievenbus met de vraag of ik alsnog wilde betalen voor een abonnement waar ik nooit om gevraagd heb. Ik ben geschokt dat het nog niet tot U is doorgedrongen dat U fout bezig bent en dat U het overtreden van de Nederlandse wetgeving op dit gebied wenst door te zetten. Zie hiervoor onze eerdere correspondentie.

Uiteraard heb ik gepoogd telefonisch contact te krijgen met Uw klantenservice. Via het telefoonnnummer 0900-2030123, dat de beller 30 cent per minuut kost, krijg ik echter niet meer te horen dan een advertentie van Vakantiekaart.nl.

U begrijpt dat ik hier niet van gediend ben. Wellicht dat anderen bereid zijn minutenlang te luisteren naar een advertentie en daar dertig cent per minuut voor over hebben maar ik niet.

Ik blijf bij mijn standpunt dat ik niet betaal.

Wenst U de zaak te laten escaleren, dan staat U dat geheel vrij en mag U wat mij betreft aan de rechter uitleggen waarom U vindt dat Editie Enigma zich niet hoeft te houden aan het bepaalde in Boek Nummer 7, artikel 7 van het Burgerlijk Wetboek.

Een eventuele deurwaarder die U op mij afstuurt zal ik hetzelfde melden als ik U heb gemeld.

Met de U verschuldigde achting,

TW

P.s. Een kopie van dit schrijven is verzonden aan mijn raadsman en gepubliceerd op http://vragen.blogspot.com

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT