Antwoord op: Calatus: Editie Enigma III

Het zijn echt ongelooflijk grote [CENSUUR] daar bij Editie Enigma...Weer een bericht van hen met mijn vervolg-reactie daaronder.


Geachte heer/mevrouw,

Hierbij bevestig ik, dat de opzegging van uw abonnement op editie enigma is ontvangen en verwerkt.

Zoals we in het telefoongesprek, de bevestigingsbrief en de welkomstbrief bij het proefexemplaar hebben aangegeven kon het aansluitende abonnement uitsluitend geannuleerd worden, als er binnen 14 dagen zou worden opgezegd. Na die opzegtermijn starten wij met de voorbereidingen van de verzending van de volgende editie. Omdat wij uw opzegging na die 14 dagen hebben ontvangen, kunnen wij het abonnement dus niet meer annuleren. Na deze abonnementsperiode zult u vanwege uw opzegging geen edities meer ontvangen. Uw laatste editie ontvangt u rond: 04-02-2011.

Ik hoop u hiermee voldoende te informeren.

Met vriendelijke groet

Klantenservice editie enigma

www.editieenigma.nl


=================

Geachte klantenservice,


Dringend verzoek ik U Uw naam te vermelden. Uit diverse onderzoeken blijkt dat mensen die weigeren hun naam te geven altijd iets te verbergen hebben. Tenzij dat het geval is vraag ik U mij te laten weten hoe U heet.

Dat U weet hoe ik heet had ik al vastgesteld. Dus waarom blijft U zo onbeleefd volharden in mij aan te spreken als heer/mevrouw?

Neemt U alstublieft de basis-fatsoensregels voor corresponderen in acht.

Dat maakt ook de communicatie wat makkelijker.

Over communicatie gesproken: U heeft niet gelezen wat ik in mijn eerdere e-mails berichtte. Misschien heeft U moeite met lezen? Probeert U eens de toetsen-combinatie "Ctrl +". Daarmee vergroot U de letters op uw computer-beeldscherm.

Ik zal U - nu voor de laatste keer persoonlijk en de volgende keer via een raadsman- vertellen wat er aan de hand is: Volgens Uw eigen voorwaarden kan een abonnement alleen worden stopgezet 14 dagen NA ONTVANGST van het gratis proefexemplaar. Aangezien ik (en vele anderen die U probeert op te lichten) dat nooit ontvangen heb is annuleren dus NIET MOGELIJK gebleken.

Voor de goede orde meld ik U dat onze volledige correspondentie is doorgestuurd naar diverse consumenten-organisaties (Zoals Kassa, Tros Radar, de Consumentenbond) en naar een jurist én dat de volledige correspondentie online te vinden is op http://vragen.blogspot.com

Mocht U volharden in Uw pogingen mij onder druk te laten betalen voor iets waar ik nooit om gevraagd heb dan zal ik niet aarzelen daarvan aangifte te doen bij de politie.

Met verschuldigde hoogachting,

TW

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT