Vaderschap

Betreffende mijn rol als vader besloot ik, na het lezen van een stukje van Erwin over dit onderwerp, een mailtje te versturen aan Piet Hein Donner(CDA), de minister van Justitie:

Geachte heer Donner,

Onlangs kwam mij ter ore dat U, als de hoogste baas in dit land op het punt van (de problematiek rondom) echtscheiding en de vaak achtergestelde positie van de man daarin, eind 2002 gezegd zou hebben: " (ik ben) gelukkig getrouwd en dus volkomen onbekend met de problematiek".

Mijn vraag aan U is nu: Ondersteunt U die uitspraak nog immer?

Want als dat inderdaad zo is wil ik U ook vragen hoe het komt dat U zich zo kunt inleven met de criminelen waar U zo'n uitgesproken mening over heeft.

Alvast mijn dank voor een eerlijk antwoord.

Met vriendelijke groet,

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT