KPN

Heb al een tijdje geen vragen gepubliceerd op dit medium maar nu heb ik dan een akkefietje met de KPN. Vandaar deze vraag:

De zelfservicelijn 0800-0429 is voor mij vanaf m'n vaste toestel niet bereikbaar. Ik belde het nummer om voicemail in e-mail aan te vragen. Bovendien kunnen bellers geen voicemail-berichten inspreken op mijn vaste telefoon, ondanks het feit dat ik keurig de stappen heb gevolgd zoals aangegeven op de website. Daarnaast staan op de site geen telefoonnummers vermeld die gebeld kunnen worden in geval van problemen. Mij lijkt dit niet handig al voorkomt het natuurlijk wel het doorkomen van telefonische klachten. Blijkbaar kan via dit formulier overigens slechts één onderwerp per keer worden aangekaart wat ook als bijzonder slechte service naar de klant toe wordt ervaren die vaak meerdere klachten heeft. Gaarne Uw oplossing.

Reacties

Anoniem zei…
U krijgt de rekeningen van de KPN toch? Maar is het u bekend of u ook via KPN belt? niet via Tele2, Pretium, scarlet, enz. Een zogenaamde CarrierPreSelect op de lijn.

Want dan heb je een hele grote kans dat het niet werkt, en ook niet bereikbaar is. Ik zou 0900-0244 bellen hierover. Zij kunnen u meer vertellen hiervan!

Met vriendelijke groet,
Frank
Terrebel zei…
Bedankt voor de reaktie, Frank.
Het bleek dat m'n cockpit niet was geactiveerd. Ik krijg een nieuwe "activatiecode" en dan moet het allemaal geodkomen. Wel vreemd want ik had m'n cockpit maanden geleden al geactiveerd maar als de helpdeskdame zegt dat het nog een keer moet dan is dat zo.

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT