Stedelijk Museum

Geachte mevrouw Gehrels,

Over het Stedelijk Museum is al veel gezegd en geschreven. Vandaag vernam ik dat in elk geval de oudbouw spoedig heropend zal worden. Dat is dan goed nieuws. Met name voor die complete generatie jongeren die vanwege de sluiting van ruim vijf jaar nog nooit binnen is geweest.

Een paar dagen terug vernam ik dat -ondanks de langdurige verbouwing van het pand en het feit dat het niet eens in gebruik is- toch een schoonmaakbedrijf was ingehuurd om de vloeren schoon te houden.

Terwijl in sommige zalen het parket nog niet eens gelegd is zou een bedrijf 5000 euro per maand ontvangen hebben voor de schoonmaak van niet-bestaande vloeren.

Aangezien ik dit bericht nauwelijks kan geloven (of gaat de gemeente Amsterdam écht zo onzorgvuldig om met gemeenschapsgeld?) vraag ik U dit bericht te ontzenuwen.

In de hoop dat U dat beargumenteerd kunt doen, teken ik.

Hoogachtend,

TW

P.s. Dit bericht is gepubliceerd op http://vragen.blogspot.com

Update: Ik correspondeer nu over de kwestie met een gemeente-ambtenaar én met een oppositie-partij uit de gemeenteraad.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT