Een bezorgd burger stelt vragen aan machthebbers

8 november 2011

Antwoord op: Casting

Op mijn bericht van gisteren kwam vrijwel direct een respons. Opvallend hoeveel bedrijven maandenlang niets van zich laten horen en na het lezen van het toverwoord "incasso" opeens in staat blijken te zijn hun werk te doen...


Terrence,

We hebben het gisteren overgemaakt, maar je rekening nummer klopt niet...
Stuur het alsjeblieft zo snel mogelijk toe. Wij hadden in je factuur xxxxxxxxx staan.

Vriendelijks, E.

En mijn reactie daar weer op:

Dankjewel voor het goede nieuws, E.

Inderdaad stond in de derde herinneringsfactuur een foutief rekening-nummer. Meteen erachteraan zond ik een e-mail met het juiste rekening-nummer: xxx xxx xxx.

Ik begrijp dat het casting bureau wat moeite heeft met het bijhouden van de administratie en de organisatie van inkomende e-mails. Mag ik bij deze jullie mijn diensten aanbieden? Met mijn ruim 15 jaren ervaring in diverse administratieve beroepen denk ik jullie op dat gebied te kunnen helpen.

Hoe gaat het nu met E? En is er al iets bekend over de reden van de extreem late betaling of waarom mij geen excuses zijn aangeboden?

Zodra het geld op de rekening staat zal ik proberen de opgestartte incasso-procedure te stoppen.

Met vriendelijke groet,

TW
06-xxxxxxxx

P.s. Om zaken op te vragen zoals een juist rekening-nummer ben ik óók telefonisch bereikbaar. En wel via het nummer dat ik met elke e-mail aan jullie meestuur. Datzelfde nummer vinden jullie ook enkele tientallen keren in de displays van de vaste èn van de mobiele telefoon. In sommige zaken is bellen sneller èn eenvoudiger.
---
Inmiddels staat het geld op de rekening en ben ik op de koffie uitgenodigd en wil men mij in een persoonlijk gesprek uitleggen waarom ik bijna zes maanden op mijn geld heb moeten wachten.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldig voor je,eindelijk je geld binnen, ik wacht al 2 jaar en heb nog steeds niets.. wat een oplichters..

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.