Een verder vervolg op Ymere en de CV-installatie

Er zijn nieuwe ontwikkelingen in mijn pogingen (klik) Ymere zover te krijgen zich aan gemaakte afspraken te houden:

6 april: Hoi Terrence,

Van Ron van Zijl begreep ik dat je een aantal openstaande problemen hebt waar Ben Mulder voor bij je langs zou komen. Ron had voorgesteld dat hij dan ook gelijk het ventilatieprobleem kon meenemen.

Ben Mulder is helaas niet meer bij Ymere werkzaam. Ik wil dit daarom even voorleggen aan de collega die dit van hem kan overnemen. Heb jij toevallig een mailwisseling met Ben Mulder over de andere problemen gehad? Of kan je aangeven voor welke problemen Ben Mulder zou langs komen?

Met vriendelijke groet, Ymere

Annet Hoogewerf
Gebiedsregisseur

====================================

14 april:

Hai Annet,

Jammer dat Ben Mulder niet meer bij Ymere werkt. Juist de laatste tijd had ik het idee dat wij het aardig met elkaar konden vinden. Misschien is het een idee om voortaan dossiers bij te gaan houden van bewoners en hun klachten? Mocht dan een medewerker onverhoopt uitvallen, dan hoeven opvolgers niet langer te raden wat de problemen zijn en wat de aangedragen oplossingen precies inhouden.

Met Ben (ik mocht Ben zeggen) heb ik het volgende afgesproken:

-Aan de voor- en achterkant van mijn woning zullen voorzet isolatie wanden worden geplaatst;

-Als dat gedaan is komen er twee radiatoren (met achterwand folie): in de woon- en in de slaapkamer.

-De CV-boiler komt in de keuken op de plaats van de huidige geiser en het onderhoudscontract daarvan zal met Feenstra en/of met Comfort Partners (welke van de twee organisaties verantwoordelijk is, is tot de dag van vandaag niet duidelijk: ik betaal Feenstra regelmatig een bedrag maar Ymere heeft een contract met Comfort Partners) worden opgezegd dan wel gewijzigd.

-In de keuken krijg ik een nieuwe drempel nadat de oude jaren geleden compleet vermolmd was en vervangen door een 'tijdelijk' latje.

-In de keuken krijg ik een afvoer voor kookluchtjes. Had er ooit een raamventilator maar na de brand van ruim 10 jaar geleden is die nooit vervangen door bijvoorbeeld een afzuigkap o.i.d.

Naar Ben heb ik ook mijn formulier voor toestemming van het plaatsen van een cv-installatie gestuurd. Die heb je wél kunnen vinden?

Hoor graag van jou wanneer de werkzaamheden beginnen.

Overigens heb ik bij deze ook de lokale bewonerscommissie, Stichting Wooninfo (v/h Wijksteunpunt Wonen West) en een vertegenwoordiging van de VvE ingelicht over wat er te gebeuren staan. Zodat zij niet voor verrassingen komen te staan.

Hartelijk dank alvast voor het spoedig verwerken van de informatie en het op gang zetten van de benodigde procedures.

Vriendelijke groet,
Terrence Weijnschenk

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT