Heffingen

Van de Dienst Belastingen Amsterdam ontving ik een afwijzingsbrief op mijn verzoek om (gedeeltelijke) kwijtschelding van de gemeentelijke heffingen. In mijn bezwaarschrift vraag ik om tekst en uitleg.

Directeur Dienst Belastingen Gemeente Amsterdam
afdeling Kwijtschelding FZP
Postbus 23475
1100 DZ AMSTERDAM


Betreft: aanslagnummer ********, subjectnummer ******

Amsterdam, 1 juni 2005


Geachte dames, heren,

In reaktie op Uw afwijzingsbrief deel ik U mede dat ik het niet eens ben met Uw beschikking
onder bovenvermeld subjectnummer.

U baseert zich op de hoogte van mijn netto-besteedbaar inkomen dat volgens U hoger is
dan de voor mij geldende kwijtscheldingsnorm.

Ik ben echter van mening dat een inkomen op bijstandniveau, al is het dan op bijstandniveau van een een-oudergezin,
laag genoeg is om recht te doen gelden op (gedeeltelijke) kwijtschelding van de gecombineerde aanslag 2005.

Mijn vraag aan U is dan ook tweeledig:
1.Hoeveel euro onder bijstandniveau moet een inkomen in Amsterdam zijn om in aanmerking te komen voor (gedeeltelijke) kwijtschelding van de gecombineerde aanslag gemeentelijke heffingen 2005?
2.Wilt U zo goed zijn mijn aanvraag in heroverweging te nemen?

Aanvaard alvast mijn dank voor de te nemen moeite bij het beantwoorden van mijn vragen.

Hoogachtend,

TW

Reacties

Populaire posts van deze blog

Sommatie van advocaat

Ymere II

Antwoord op: AFT