Vervolg op: XS4ALL

Beste Niek,

Ik heb jouw antwoord met interesse gelezen. Buiten het feit dat het bijzonder onbeleefd is om een aanhef te beginnen met "LS" terwijl naam én geslacht van de geadresseerde bekend zijn en jij blijkbaar nooit geleerd hebt om te ondertekenen met je achternaam had ik toch nog een paar opmerkingen:

Zelf kom ik uit een tijdperk in de geschiedenis dat het gebruikelijk was voor een bedrijf om service te verlenen aan de klant. Laat ik je een voorbeeld geven: wanneer een slager jou een bedorven kip verkoopt, wat verwacht je dan? Dat de slager jou zijn excuses en een nieuwe kip aanbiedt of dat hij de schuld legt bij de boer en het distributiebedrijf?

Helaas voel ik mij door jouw antwoord genoodzaakt mijn heil te gaan zoeken bij een andere provider. Ik wens je veel succes in je verdere loopbaan.

Met verschuldigde hoogachting,

Dhr. T. Weynschenk

P.s.: Voor de goede orde meld ik je nog even dat mijn vragen en jouw reaktie daarop staan gepubliceerd op http://vragen.blogspot.com

P.s.2: Mijn eerdere vraag én jouw reaktie daarop stuur ik door aan het moederbedrijf, KPN.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Sommatie van advocaat

Ymere II

Antwoord op: AFT