Xs4ALL

M'n internet-provider doet niet waar ik voor betaal en vandaar dit briefje:

Heb slechts zo'n 20 uur per dag internetverbinding via een Speedtouch 546-modem van ongeveer een half jaar oud. Had er al eerder problemen mee en werd toen doorverwezen naar de KPN die mij weer doorverwees naar XS4ALL. Soms valt de verbinding voor enkele seconden weg en soms enige uren. De vragen op de KPN-FAQ site http://www.kpnadsl.nl/support/technischevragen-st546v6.html#nowhere
zijn niet aanklikbaar en de helpdesk is niet telefonisch bereikbaar. Aangezien ik van XS4ALL de rekening krijg voor een 24-uurs verbinding vraag ik XS4ALL dit probleem op te lossen. Lukt dat niet binnen een redelijke termijn dan zal ik overstappen naar een provider die wél kan leveren waar ik voor betaal.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT