Vervolg op: AH: Ketchup

Update: Het voorlopige antwoord van Albert Heijn:

Geachte heer W,

Hartelijk dank voor uw email van 23-1-2011. Het antwoord op uw vraag hebben wij op dit moment niet. Daarom hebben wij uw vraag gesteld aan de verantwoordelijke afdeling binnen onze organisatie. Zodra wij een antwoord hebben gekregen laten wij u dit weten.

Uw vraag is bij ons bekend onder nummer: 375439

Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice

Geachte heer, mevrouw,

Het spijt mij te moeten constateren dat U de consument niet serieus neemt. Niet alleen betreft het Uw weigeren te reageren op onderstaand bericht en het niet voldoen van Uw toezegging hier binnen vijf dagen op te reageren.

Ook heeft U doelbewust niets wezenlijk veranderd aan de situatie,

Vandaag was ik in een filiaal waar bleek dat voornoemde fles met inhoudsmaat 850ml maar liefst E.1.89 kost, terwijl een fles van hetzelfde AH-huismerk ketchup maar dan met een inhoud van 500 ml voor E.0.98 wordt aangeboden.

Omgerekend naar een prijs per liter is de zogenaamde voordeel-fles (Het woord "voordeel" staat nog immer groot op de verpakking) duurder is dan de reguliere verpakking.

Hier is dus overduidelijk sprake van gerichte misleiding.

Ik dring er nu sterk op aan dat U naar buiten treed met een bijzonder goede verklaring én dat U de prijzen zodanig aanpast dat er geen sprake meer is van misleiding.

U bent hier al eerder op gewezen. Mocht U zich weer onttrekken aan een zelfopgelegde boetedoening dan rest mij geen keus dan naar Justitie te gaan om aangifte te doen van oplichting.

Net als het vorige (http://vragen.blogspot.com/2010/12/albert-heijn-ketchup.html) is ook dit bericht gepubliceerd op http://terrebel.blogspot.com

U heeft twee werkdagen, namelijk tot woensdag 26 januari 2010.

Met verschuldigde hoogachting,

TW


Op 13 december 2010 20:34 schreef het volgende:
Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw vraag ontvangen en geregistreerd onder contactnummer: 304026.
Wij streven ernaar uw vraag binnen vijf werkdagen te beantwoorden.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Akkefietje met ING Bank

Ymere reageert niet