Loonsverhoging

Geachte dames, heren,
Niet dat ik Uw belachelijk hoge salaris dat U ongetwijfeld met hard werken verdient misgun maar het voelt een beetje wrang wanneer van mij als burger wordt verlangd om twee jaar lang pas op de plaats te maken terwijl U zichzelf een verhoging van 30 procent toewijst vanaf 2007. Uw bruto salaris komt daarmee volgens zeggen op 147.000 per jaar.
Ik zal U niet lastigvallen met een klaagzang over de hoogte van mijn salaris dat wordt uitgekeerd op basis van een 27-urige werkweek maar het is niet voldoende om mijn vaste lasten te dekken.
Ik heb twee vragen aan U:
Mochten de salarissen van topmanagers in dit land ooit dalen (een utopie, ik weet't...) gaat dan ook Uw salaris omlaag? Zo niet: hoe kunt U blijven vasthouden aan het in veler ogen absurde argument dat Uw salaris exorbitant moet stijgen "omdat topmanagers zo'n hoog salaris hebben"?
Graag een inhoudelijk antwoord waarvoor alvast mijn dank.
Hoogachtend,

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT