Vervolg op: E.on

Geachte dames, heren,

15 Juni jongstleden verstuurde ik U bijgaand bericht.
Het gaat om een bezwaarschrift, gericht tegen de oproep tot bijbetaling op de energienota.
In Uw schrijven gaf U aan mij een aanslag op te leggen, gebasseerd op een verbruik dat ik niet heb bereikt.

U basseert zich dus op valse data.

Bovendien heeft U ervoor gekozen niet te reageren op mijn verzoek een en ander nog eens na te meten
en de bijbetaling op grond daarvan naar beneden bij te stellen.

Ik ga ervanuit dat deze weigering betekent dat U het eens bent met de inhoud van mijn bezwaarschrift
en dat ik de ruim 500 euro aan bijbetaling dus niet hoef te betalen. Dat zal ik dan ook zeker niet doen.

Hiermee is wat mij betreft de zaak afgedaan.

Ongetwijfeld heeft U -als Klantenservice- het te druk om Uw werk te kunnen doen. Op grond van dat gegeven
verwacht ik dan ook niet dat U alsnog zult reageren. Ontvang ik toch nog een betalingsherinnering dan weet ik zeker dat U het te druk heeft om klachten in behandeling te nemen omdat U het te druk heeft met het oplichten van klanten.

In dat geval kunt U een juridische aanklacht wegens oplichterij tegemoet zien.
Uiteraard is het E.ON een fatsoenlijk bedrijf dat netjes met klanten omgaat en dus zal het niet zover komen.

Mocht U onverhoopt nog vragen hebben dan kunt U mij bereiken via: 020-...... Ook schriftelijk en per e-mail houdt ik mij beschikbaar voor Uw organisatie die ik als klant zal verlaten per einde contractdatum.

Met vriendelijke groet,

TW

Reacties

Populaire posts van deze blog

Sommatie van advocaat

Ymere II

Antwoord op: AFT