Zoveelste vervolg op: Ymere en aanleg isolatie en CV-installatie

Inmiddels zijn wij ruim twee maanden verder en heb ik nog niets van Ymere (klik) gekregen behalve dan toezeggingen. Tijd voor een beetje druk op de ketel:

 Hai Annet, Alles wel?

17 April (ruim twee maanden geleden dus) stuurde ik jou de door jou gevraagde informatie die jij vervolgens zou doorspelen aan de persoon die de werkzaamheden van Ben Mulder van Ymere Vastgoed zou overnemen.

Misschien heb jij het te druk gehad om dat te doen? Dan kun jij wellicht mij de naam en contactgegevens geven van de betreffende persoon zodat ik het rechtstreeks met hem of haar kan opnemen zodat jij je weer kunt richten op je andere werkzaamheden.

De Bewonerscommissie, de VvE en Wooninfo heb ik op de hoogte gebracht van het gebrek aan voortgang in deze zaak.

Vriendelijke groet,

TW

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT