Verhagen

Geachte heer Verhagen,

Helaas lijkt het via Uw persoonlijke website http:\\www.maximeverhagen.nl niet mogelijk voor mensen om zich persoonlijk tot U te richten. Via de knop "contact" kan men zich slechts abonneren op een nieuwsbrief en over het zogenaamde "digitale spreekuur" doet men al helemaal geen mededelingen.
Een gemiste kans voor U, als volksvertegenwoordiger, om zich te laten kennen als iemand die naar het volk luistert.Maar dit terzijde.

Geachte heer Verhagen,

Via de media heb ik vernomen dat U weigert persoonlijk in discussie te gaan met het bestuur van
de AL-Tawheed moskee te Amsterdam. Het CDA heeft als partij een verklaring afgelegd die volgt op de uitspraken waarin U betreffende moskee aanwijst als bron van ellende.
Dit bevreemdt mij aangezien U als volksvertegenwoordiger weet dat U zult worden aangesproken op de uitspraken die u (ook als privé-persoon) doet.

Van Uw website (http://www.maximeverhagen.nl) haalde ik het volgende citaat dat aan U is toegeschreven:
‘Iemand met een dubbele nationaliteit die laat blijken op geen enkele wijze binding te hebben met onze waarden, behoort geen Nederlander te zijn. Zulke mensen horen ons land ook niet in te
komen. Daarom is het goed dat de regering aan de grens de toegang gaat weigeren van mensen die in Nederland een radicaal islamitische ideologie gaan verspreiden’.

Blijkbaar vindt U dat iedereen die weigert binding te hebben met "onze" waarden (Uw waarden zijn duidelijk niet de mijne dus ik denk niet dat U het woord "onze" moet gebruiken maar dat terzijde) het niet waard is zich Nederlander te noemen. Ik neem aan dat U hierbij ook doelt op bijvoorbeeld hier residerende Amerikanen, Noren en Engelsen die
weigeren zich de nederlandse taal eigen te maken noch Sinterklaas te vieren?
Of heeft U maar één specifieke groep op het oog, namelijk moslims?

Laat ik U er volledigheidshalve op wijzen dat wij in dit land een anti-discriminatie-wet kennen:
arikel 1 van de Nederlandse Grondwet. Laat U namelijk eerder genoemde Moskee sluiten omdat men daar bijvoorbeeld zou verkondigen dat homosexuelen geen volwaardige mensen zijn,
evenmin als vrouwen dan kan ik U de adressen geven van diverse christelijke genootschappen die vanwege het verkondigen van vrijwel exact dezelfde mening dan dus ook dienen te worden aangepakt.
Of weigert U zo ver te gaan?

Aannemende dat U geen gezichtsverlies wilt lijden, reken ik op een voldoende beargumenteerd antwoord op dit schrijven. Volledigheidshalve wijs ik U er op dat bovenstaande vragen zijn gepubliceerd op het volgende web-adres: http://vragen.blogspot.com. Zo ook zal Uw eventuele antwoord daarop worden vermeld en zal er tevens melding van worden gemaakt mocht U de kans om de discussie aan te gaan laten liggen.

Hoogachtend,

TW

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT