Vervolg II op: Zalm/AIVD

Geachte heer van Beers,

Ongetwijfeld is er een goede reden voor Uw weigering om antwoord te geven op mijn toch niet al te moelijke vraag:

Waar haalt minister Zalm het geld vandaan voor de bestrijding van terrorisme?

Zowel op 20 november 2004 alsook op 17 maart 2005 stelde ik het ministerie waarvan U woordvoerder bent die vraag.
De laatste keer was nadat U mij had bericht dat het antwoord te vinden zou zijn op de website van het ministerie.

Andermaal verzoek ik U het Nederlandse volk, en dan met name ondergetekende, te verklaren waar de tientallen miljoenen vandaan komen nadat de heer Zalm eerder had verklaard dat het geld op was.
Ofwel heeft de minister van financiën niet de gehele waarheid gesproken
ofwel komt hij binenkort met een extra pakket bezuinigingsmaatregelen.

Mocht U wederom verzuimen mij te berichten dan zal ik genoodzaakt zijn Uw superieuren hierover in te lichten.

Hoogachtend,

TW


P.s. Voor de goede orde laat ik U andermaal weten dat zowel mijn vragen alsook (het uitblijven van) de antwoorden worden vermeld op:
http://vragen.blogspot.com

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT