AFT II

Mijn geduld is nu écht op:

Beste mensen,

Eerlijk gezegd valt het mij zeer zwaar nog beleefd te blijven.

Vorige week vrijdag werd mij door de boekhouding bezworen dat ik m'n geld "uiterlijk binnen 5 werkdagen" op de rekening zou hebben staan. Er was helaas -voor de zoveelste keer!- "iets" mis gegaan met de uitbetaling.

Zojuist bleek het niet op mijn rekening te staan.
Mocht het er vanmiddag voor 16.00uur nog steeds niet op staan -ondanks de vele excuses en toezeggingen- dan kunnen jullie dit beschouwen als mijn uitschrijving bij AFT.

Ik zal melding maken van deze wanpraktijken bij de betreffende authoriteiten, erover publiceren, m'n advocaat verzoeken contact met jullie op te nemen én het doorgeven aan bekenden in de wereld van acteren, entertainment en modellen.

Jammer dat het zo moet.

Fijne dag nog.

TW

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT