Antwoord op: Albert Heijn

Hierbij het anwoord dat ik 26 februari jl. ontving van Albert Heijn. Terwijl mij op 11 februari was toegezegd dat ik binnen vijf werkdagen antwoord zou ontvangen. Mijn vragen vind U hier: http://vragen.blogspot.com/2011/02/albert-heijn.html


Geachte heer Weijnschenk,

Hartelijk dank voor uw bericht van 11-2-2011 en excuses voor mijn zeer late reactie.

Ik heb de door u gemelde artikelen voor u gecontroleerd.

Wat betreft de AH ketchup. Helaas moet ik u melden dat de Topdown Statube (500ml) van het AH huismerk een ander artikel betreft dan de AH-Ketchup in plastic fles. Bij de laatste is sprake van een kwalitatief betere en unieke receptuur. Gevolg hiervan is dat er geen koppeling tussen deze 2 artikelen is en dat er dientengevolge ook geen sprake is van een volumeverpakking van het artikel AH Topdown Statube.
De AH Topdown Statube (500ml) is overigens op 12 september 2010 in prijs verlaagd van €1.02 naar €0.96. Op 8 november is de prijs verder verlaagd naar €0.94 (per liter €1.88) wat ook de huidige verkoopprijs is.
De AH ketchup (voordeelverpakking) in plastic fles (850ml). De verkoopprijs van dit artikel is sinds 10 januari €1.89 (per liter €2.16).

Ik bied u mijn excuses aan voor het prijsverschil tussen schap en kassa bij de door u benoemde koffieartikelen. Dit is natuurlijk niet correct en daarmee een fout van de door u bezochte winkels. Op 1 februari zijn al onze koffieprijzen in verband met een stijging van de grondstofprijzen verhoogd. Kennelijk is men in de door u bezochte winkels te laat geweest met het plakken van de nieuwe schapprijsstickers. Wanneer u zo'n situatie nog eens ervaart kunt u dit altijd melden bij de supermarktmanager die u daarop de laagste prijs (in dit geval van de verkeerde schapsticker) zal berekenen.

De Douwe Egberts Decafe 250 gram is per 1 februari in prijs verhoogd van €2.11 naar €2,59 (€10,36 per kilo).
De Douwe Egberts Decafe 500 gram is per 1 februari in prijs verhoogd naar €4,99 (€9,98 per kilo)

De Perla Snelfilter 250 gram is per 1 februari in prijs verhoogd van €1.77 naar €2.09 (€8.36 per kilo)
De Perla Snelfilter 500 gram is per 1 februari in prijs verhoogd van €3.00 naar €3.69 (€7.38 per kilo)

Samenvattend kan ik u aangeven dat de winkels de instructie hebben om nieuwe schapstickers te plaatsen voor het moment dat centraal de kassaprijzen worden aangepast. Op deze manier betaalt u als klant nooit teveel. Helaas moet ik constateren dat dit in de door bezochte winkels niet goed uitgevoerd is. Ik bied u hiervoor nogmaals mijn excuses aan.

Met vriendelijke groet,

Paul van der Scheer
Albert Heijn Klantenservice

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT