Antwoord op: Albert Heijn II

Gisteren ontving ik dit antwoord van Albert Heijn, naar aanleiding van mijn opmerkingen:

Geachte heer Weijnschenk,

Hartelijk dank voor uw bericht van 1-3-2011.

In de eerste plaats nog mijn excuses voor de vertraging in de beantwoording van uw vorige vraag. Dit lag niet aan het formulier en/of de collega's bij de Klantenservice maar aan mij,
Wat betreft de vragen zoals u die nu gesteld hebt kan ik u het volgende berichten

Het lijkt logisch dat van een voordeelverpakking ook een andere (kleinere inhoudsmaat) verpakking gevoerd wordt maar dit is niet noodzakelijk. Door dit product in een verpakking van 850 ml aan te bieden kunnen wij de prijs per liter lager houden dan wanneer in een verpakking met een kleinere inhoudsmaat. Desalnietemin heb ik uw opmerking hierover aan de verantwoordelijke inkoper doorgegeven zodat deze hier nog eens naar kan kijken. Of en zo ja wanneer dit leidt tot een aanpassing kan ik u echter niet aangeven.
U geeft daarnaast aan dat er een verschil is in hoeveelheid gebruikte tomaten per 100 gram tussen de beide varianten. Dit laat echter onverlet dat de receptuur van de 850 ml anders is en kwalitatief beter. Zoals al eerder aangegeven rechtvaarditgt dit de, scherpe, prijs van de 850 ml.

Wat betreft de prijzen van de Perla koffie kan ik u melden dat de snelfilter en grove maling beiden vanaf 1 februari €2.09 per 250 gram kosten. Voor 1 februari was de prijs van beiden €1.77.
Wat betredt uw opmerkngen over de Duo Penotti.
Albert Heijn vergelijkt op continue basis de A-merken met de prijzen in rest van de markt. Op basis hiervan bepalen wij onze onze prijs. Dit kan per inhoudsmaat tot een andere uitkomst leiden. In het geval van de Duo Penotti 500 gram hebben we deze vergelijking opnieuw laten uitvoeren en hebben we geconstateerd dat we hier alsnog een prijsaanpassing moeten doorvoeren. Per maandag 14 maart zal de prijs aangepast worden.
Wij danken u vriendlijk voor het ons hierop opmerkzaam maken.

Met vriendelijke groet,

Paul van der Scheer
Albert Heijn Klantenservice

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT