Antwoord op: Ymere: 'vrijwillig' verplichte CV

Woningcorporatie Ymere kwam ongewoon snel met een inhoudelijk antwoord op deze vraag (klik)


Beste meneer W, beste T,

Het is inderdaad al een tijd geleden dat we contact met elkaar hebben gehad. In mei 2016  heb ik een brief gestuurd dat we er met elkaar niet uitkomen. Wat ons betreft ligt het dossier dan bij de advocaat, die zal het verder oppakken.
In de mail verwijs je naar de STEP-subsidie. Je vindt het vast fijn om te horen dat we daar al mee bezig zijn.
Om de STEP subsidie voor een woning te verkrijgen, moet de woning minstens label 'B'' kunnen halen.
Het kan o.a. alleen bij woningen waar nog geen centrale verwarming is aangelegd. Dat is bij jou het geval.
Als je geïnteresseerd bent in de mogelijkheid om de woning meer wooncomfort te geven, kunnen we een afspraak maken om een pré-label vast te stellen. En van daar uit de stappen te berekenen die gemaakt moeten worden om dat label 'B' te halen. Wij doen je dan als het mogelijk is om label 'B' te halen , een voorstel voor verbeteringen met de daarbij horende huurverhoging. Daarbij houden we dan rekening met wat we als STEP subsidie voor je woning zouden kunnen ontvangen.
Wil je per mail laten weten of je hier in geïnteresseerd bent?


Met vriendelijke groet,
Ymere

JG




Beste Juliska,

Dat klinkt goed!
Ja, ik kom graag in aanmerking voor groter wooncomfort.
En natuurlijk ben ik bereid een (redelijke) huurverhoging te betalen
in ruil voor een verlaging van mijn gasrekening én verbetering
van de aan mij toegewezen huurwoning.

Niet alleen beter voor Ymere en voor mij maar zeker ook voor het milieu.
Wat mij betreft een win-win-win situatie.

Ik hoor graag wat de vervolgstappen zijn.

Vriendelijke groet,

TW

Reacties

Populaire posts van deze blog

Sommatie van advocaat

Ymere II

Antwoord op: AFT