Antwoord op: AEGON

Recentelijk stuurde ik een mailtje aan de directie van AEGON. Hier het antwoord:


Beste T,

Het is mijn gewoonte altijd al om persoonlijk te antwoorden op een mail aan mij gericht, dus geen vrees. Je bewering klopt echter niet. Voor de drie (Nederlandse) van de vier leden van onze RvB zat er vorig jaar geen bonus of optiepakket in. Dat is dus een flinke achteruitgang lijkt me zo.
Alleen voor de Amerikaanse CEO is de situatie anders. AEGON is dan ook geen Nederlandse verzekeraar meer, maar een grote internationale speler, waar Amerikanen op Amerikaanse manier worden uitbetaald.

Voor Nederlandse werknemers is er helemaal geen loonstop. In 2003 zijn de lonen van onze medewerkers verhoogd met een algemene CAO-ronde van 2,5%. Daarnaast is de salarissom met 1,4% gestegen als gevolg van de salarisherzieningsronde. Voor 2004 is er nog geen CAO. Hoop dat ik je vraag hiermee heb kunnen beantwoorden.

Hartelijke groet,

Jan Driessen Directeur Communicatie AEGON Nederland

Zo ziet U maar: ga niet altijd af op wat men in kranten beweert: journalisten doen niet altijd goed onderzoek naar de gang van zaken. Waarom zou de journalist in kwestie niet zelf aan de directie hebben gevraagd hoe het nou eigenlijk zit?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT