AEGON

In het kader van een recent aan het licht gekomen schandaal zond ik het volgende mailtje aan de woordvoerder van Aegon Nederland:

Geachte heer Driessen,

Van de website van Aegon haalde ik het volgende citaat: AEGON is één van ´s werelds vooraanstaande verzekeraars, die gebruik maakt van de mogelijkheden tot succesvol samenwerken, om daarmee bij te dragen aan een betere toekomst voor klanten, aandeelhouders en medewerkers over de gehele wereld.

Bovendien staat op dezelfde pagina:
AEGON investeert ook in mensen. Zelfstandigheid van de medewerkers is een belangrijk kenmerk van de bedrijfscultuur. Initiatief en prestatie worden beloond en jong talent wordt gestimuleerd.

Kunt U, bovenstaand in acht nemend, verklaren waarom de lonen van "gewone" werknemers zijn bevroren en die van de mensen die toch al het hoogste inkomen verdienen binnen Uw bedrijf exorbitant blijven stijgen?

Ik verzoek U niet te antwoorden door het toezenden van het standaard persbericht doch simpelweg inhoudelijk op mijn schrijven te reageren.
Waarvoor alvast mijn dank.

Hoogachtend

Reacties

Populaire posts van deze blog

Sommatie van advocaat

Ymere II

Antwoord op: AFT