Antwoord op: Declareren

Ontving zojuist een reaktie van mevrouw Peijs op mijn e-mail bericht van 19 mei jl.:

Geachte hr., ja, ik vind dat ministers het goede voorbeeld moeten geven. Nee, ik heb mij geen financiele middelen toegeeigend. Afgezien van het feit dat ik 2,5 jaar lang en vergoeding voor een nevenfunctie in de Stichting stortte, mijn geld dus, was er nooit sprake van dat de 11000 euro, waarover u spreekt niet terugbetaald zouden worden aan het E. Parlement. Maar wel bij afrekening na de laatste rekening van het UWV, die ongeveer samenviel met de persberichten. IK heb een verklaring uitgegeven hoe het w�l zat.

De auto, die was geenszins gratis. De auto werd als commissarisvergoeding ter beschikking gesteld. Alle nevenfuncties worden afgetrokken van de te ontvangen schadevergoeding (salaris). Zo doende had ik de minimum schadevergoeding (de helft van de normale) + bijtelling (24%) van de waarde van de auto voor de belasting. Als de commissarisvergoeding in geld was geweest had niemand gevonden dat ik daarvan mijn reizen (ook per vliegtuig etc.) moest betalen. Het woord diefstal is dus geenszins van toepassing en wijs ik absoluut van de hand!


Een keurig antwoord, vindt U niet?
Erna volgde een privé-correspondentie tussen de bewindsvrouwe en ondergetekende waaruit bleek dat zij blij was met het kunnen geven van een weerwoord. Tot diep in de nacht kwamen de mailtjes binnen vanaf haar privé-adres.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT