Albert Heijn II

Beste T,

Hartelijk dank voor je mail. Het is inderdaad vreemd dat die prijzen zo absurd verschillen. Als ik jou was zou ik die grote flessen kopen. Ik ben net als jij erg benieuwd naar de antwoorden van de supermarkt.

Verder kunnen we in de Tweede Kamer niet zo heel veel doen aan de prijzen van frisdranken in de schappen van een winkelketen. Zolang er voldoende concurrentie is op dit vlak kun je als consument immers kiezen voor een alternatief. Hoewel ik het ook vervelend vind dat AH de enige supermarkt is op nagenoeg alle stations en dat ze altijd wel een manier vinden om hun producten duurder te maken – zolang mensen ervoor kunnen kiezen om er niet te kopen maar het toch doen heeft de supermarkt alle recht om dit te doen.

Met vriendelijke groet,

Sharon Gesthuizen
SP Tweede Kamerfractie

Woordvoerder Economische Zaken

------------
U ziet: Niet iedereen veracht de gewone burger. AH lijkt dat wél te doen maar ik geef hen nog even het voordeel van de twijfel:


Geachte dames, heren,

Twee weken terug stelde ik U een vraag. Tot op heden heb ik niets van U vernomen. Mocht ik binnen vijf werkdagen niets horen op dit bericht dan ga ik ervanuit dat het beleid van AH eruit bestaat om niet te reageren op lastige vragen. In dat geval zal de vraag in kwestie worden doorgespeeld aan de landelijke media.

Voor de volledigheid hierbij nogmaals mijn vraag en de mededeling dat een Tweedekamer-lid op de hoogte is gebracht van Uw gebrek aan communicatie-vaardigheden.

Met vriendelijke groet,
TW

Reacties

Anoniem zei…
Jammer dat het antwoord van Sharon nogal onduikend is. Zij weet natuurlijk ook dat het niet om één produkt gaat maar om velen en daar is door de politiek best iets aan te doen of door de SP in elk geval aan te kaarten.

Ondertussen zouden prijsstijgingen in de gaten gehouden worden om misbruik van de ingevoerde afvalbelasting te voorkomen, hebben we nooit mee4r iets van gehoord behalve, jawel, dit soort prijsstijgingen.

Populaire posts van deze blog

Sommatie van advocaat

Ymere II

Antwoord op: AFT