Antwoord op: Albert Heijn II

Geachte heer W,

Wij hebben geen eerdere e-mail van u ontvangen. Wat hier de oorzaak van is
geweest kunnen wij niet achterhalen. Wij betreuren dit voorval en willen u
hiervoor onze excuses aanbieden.

Omtrent uw ervaring met de prijs van diverse producten kunnen wij u als
volgt informeren:

Een prijsverhoging kan diverse oorzaken hebben, bijv.: inflatie,
salarisstijging, hogere prijs grondstoffen, hogere vervoerskosten,
prijsverhoging leverancier, inkoopprijsverhoging etc. Het gaat hier om het
prijsbeleid van AH waar wij u verder geen inlichtingen over kunnen
verstrekken. Uw ervaring is middels interne rapportage kenbaar gemaakt bij
de verantwoordelijke managers binnen ons bedrijf.

Tevens willen wij u informeren dat een AH To Go als winkelformule totaal
iets anders is dan de Albert Heijn supermarkt. Doordat er andere keuzes
worden gemaakt, zijn ook de prijzen niet gelijk aan een Albert Heijn
supermarkt. Dit heeft met vele zaken te maken; te denken valt aan de
langere openingstijden, het gekoeld verkopen van producten, etc.

Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice

Alexander Gillesse


Da's dan ook weer wat; De betrokken managers hebben mijn bericht doorgekregen en AH To Go staat als bedrijf los van Albert Heijn. Weer wat geleerd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT