Antwoord op: Cuba

Hier het antwoord dat Boris Dittrich mij zond naar aanleiding van mijn e-mail van gisteren:

Beste T,

Vorige week de ambassadeur van Cuba op bezoek gehad. Hij bood zijn
excuses aan voor het feit dat ik de gevangenen in Havana niet mocht
bezoeken. En de ambassade verleende vervolgens het toeristenvisum,
waarna ik wederom naar Cuba ging afgelopen vrijdag.
Voor verdere inhoud, zie mijn opiniestuk in de Volkskrant van vandaag.

Even ter informatie. Begin dit jaar naar Afghanistan en Pakistan
geweest op een fact finding mission. Schending mensenrechten stonden
centraal in dat bezoek.
Actie tegen China ondernomen vanwege schending mensenrechten Tibet,
en dreiging richting Taiwan.

Protest tegen Amerika vanwege o.a Quantanamo Bay en
de oorlog tegen Irak.
Zie de kamerdebatten en standpunten van D66.

Groet,

Boris Dittrich

Keurig en snel.
Dat heb ik hem ook geantwoord.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT