Vervolg op: Nienke Kleiss

Omdat ik niet geheel tevreden was met het gegeven antwoord stelde ik een vervolg-vraag op, gericht aan het OM:

Geachte heer Zuilhof,

Allereerst dank voor Uw prompte reaktie.
Toch wil ik U verzoeken nog iets voor mij op te helderen.
In Uw verklaring vind ik terug dat het OM geen reden zag te twijfelen aan de deskundigheid van het NFI. Ook volgens de AG is het niet aannemelijk dat een daderprofiel kan worden aangetroffen in het nagelvuil van een slachtoffer van verwurging.

Het spijt me maar ik vind dit nogal onaannemelijk. Bovendien zat er DNA-profiel op de laars van het slachtoffer. Afgaand op Uw verklaring heeft het meisje zich gewillig laten misbruiken en vermoorden zonder van zich af te hebben gekrabt en geschopt. Persoonlijk vind ik dat moeilijk te geloven, temeer daar er geen sporen zijn aangetroffen van een bedwelmend middel op de plaats delict.

Gaarne Uw reaktie.

Hoogachtend,

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT