Bilderdijkstraat

Geachte dames, heren,
Heden, 8 juli 2010 om ongeveer 14.50uur werd ik ter hoogte van de werkzaamheden aan de Bilderdijkstraat, op de hoek van de De Clercqstraat aangereden door een medewerker van één der bedrijven die verantwoordelijk zijn voor de uitvoering. De blonde jongeman had een matje in de nek en reed naar alle waarschijnlijkheid in een donkerblauwe Toyota Cruiser met kenteken 72-BV-KS.

Toen ik hem vroeg waarom hij de stoep opreed en mij daarbij aanreed verklaarde hij dat hij er geen zin in had de auto verderop neer te zetten en een stukje te lopen naar zijn werkplek. Zijn maten vonden de situatie blijkbaar erg vermakelijk en vonden het nodig mij uit te lachen.

De jongeman zat zonder gordel om achter het stuur waaruit verder zijn minachting voor de (verkeers)regels blijkt. Daarnaast weigerde hij mij zijn naam te geven en ook weet ik niet voor welk bedrijf hij werkt. Nietemin neem ik dit zeer hoog op.

U Begrijpt dat ik er geen behoefte aan heb op het spreekuur de bouwkeet, gevuld met de boosdoener en zijn maten, te betreden om officieel mijn beklag te doen. Aangezien er via de website geen andere mogelijkheden worden geboden doe ik dat dan maar op deze manier.

Een kopie van bovenstaande is verzonden aan de Politie Amsterdam-Amstellanden en aan een contactpersoon bij Het Parool.

Ik ga er van uit dat Uw dienst de nodige maatregelen treft om toekomstige ongelukken te voorkomen. Het ontslag van voornoemd heerschap lijkt mij toch wel het minste.

Uiteraard ga ik er van uit dat U mij en de lezers van http://vragen.blogspot.com op de hoogte stelt van Uw reactie en verdere beslissingen aangaande dit incident.

Hoogachtend,

TW

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT