Vervolg op: TNT

Het is duidelijk: ook de mensen bij TNT Post weten nog niet hoe volhardend ik kan zijn...

Van mevrouw Helen Schendelaar ontving ik weliswaar antwoord op mijn vragen maar zij ging er helaas inhoudelijk niet op in. Misschien is er iemand binnen Uw organisatie te vinden die wél inhoudelijk antwoord weet te geven?

Ook mijn contactpersoon bij het Parool is er inmiddels van op de hoogte gebracht dat het via de site zowel als consument alsook als pers en media niet mogelijk is vragen te stellen aan TNT Post.

Ongetwijfeld is daar een goede reden voor die de lezers van http://vragen.blogspot.com graag zouden kennen.

Bovendien verwachten die alsnog een inhoudelijk antwoord op de door mij gestelde vragen.

Alvast mijn dank voor de te nemen moeite.

Terrence Weijnschenk

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT