Vervolg op Albert Heijn: Nutella II

Tsja, ik kan het niet laten...hier mijn vervolg-vraag na mijn vraag van 2 juli jongstleden.

Geachte heer Gilissen,

Dat U niet reageert op lastige vragen kan ik nog begrijpen. Ongetwijfeld kunt U goede redenen bedenken waarom U niet heeft gereageerd op mijn vraag van 2 juli jongstleden.

Los daarvan vraag ik mij af hoe Albert Heijn in de toekomst omgaat met opmerkingen van consumenten.

In het AH-filiaal, vestiging Bilderdijkstraat (vestigingsnummer 1117) staat bij de betreffende Nutella-verpakking alwéér een onjuiste prijs aangegeven;
Een pot van 825 gram kost blijkbaar E. 3.87 en een pot van 400 gram kost E.2.09

Volgens de Albert.nl website zou dit respectievelijk E. 3.75 en E. 2.07 moeten zijn.

Op 15 Juni jongstleden gaf ik voor het eerst aan dat de prijskaartjes bij het betreffende filiaal niet klopten.
Zie daarvoor ook: http://vragen.blogspot.com, alwaar ook gewag wordt gemaakt van dit bericht en het (uitblijven van) antwoord daarop.

Hoewel dat door uw medewerker Dennis Breed in eerste instantie werd ontkend moest hij later toch toegeven dat ik gelijk had.
Er zou "onmiddellijk" actie volgen.

Inderdaad kwamen er na ruim een week nieuwe prijskaartjes. Maar ook die weken af van de prijs die volgens de scanner betaald moet worden.

Inmiddels vraag ik mij serieus af wat Albert Heijn verstaat onder service-verlening.

Misschien kunt U persoonlijk enig licht werpen op deze zaak?

Met vriendelijke groet,

TW

Reacties

FONT LOVER zei…
your blog looks nice ^_^

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT