Albert Heijn III

Omdat ik weiger snel op te geven nog maar'ns aan Albert Heijn gevraagd naar hun hoge prijzen middels een voorbeeld:

Geachte heer Gillesse,

Hartelijk dank voor Uw antwoord.
In vervolg daarop heb ik nog een tweetal vragen:

Kunt U de betreffende managers vragen waaraan de meest recente prijsstijging van bijna vier procent aan te danken is van een literfles Coca Cola? Mocht mijn inkomen zoveel stijgen als Uw prijzen dan zou ik een bedevaart naar Den Haag organiseren en Wouter Bos op mijn blote knieën danken voor het redden van mijn koopkracht.

In de korte tijd die is verstreken na het stellen van mijn eerdere vraag en deze is de prijs omhoog gegaan van 1.20 euro naar 1.25 euro. Omgerekend betaalt de consument overigens voor een liter Coca Cola verpakt in flessen van anderhalve liter aanzienlijk minder: namelijk 93 cent.

Mijn lezers en ik zijn erg benieuwd naar de reaktie en uitleg van de betreffende managers.

Vraag 2: Kunt U mij de contactgegevens verschaffen van de mensen achter AH to Go?
Dan kan ik hen wat vragen stellen over hun inkoop- en prijsbeleid.

Alvast mijn hartelijke dank.

Vriendelijke groeten,

TW

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT