Postbank

Geachte dames, heren

Onlangs wilde ik een opgespaarde munten storten op mijn rekening. Voor dat doel kreeg ik eerst zakjes aan de balie die ik moest volstorten met de munten waarna ik de gevulde zakjes overhandigde aan de baliemedewerker die vervolgens de munten uit de zakjes haalde om die vervolgens alsnog handmatig te tellen. Vervolgens werd het totaalbedrag op mijn spaarrekening gestort zodat ik het de volgende dag zelf van mijn spaarrekening kon onverschrijven naar mijn betaalrekening. Zou ik m'n eigen geld op m'n eigen betaalrekening gestort willen hebben dan moet ik daarvoor betalen en dat terwijl ik de Postbank al een jaarlijks bedrag betaal voor het onderhouden van mijn bankrekening. Dit houdt in dat ik tweemaal zou betalen voor dezelfde "service" en ik ben benieuwd wat de NMa en de Consumentenbond daarvan zouden zeggen.

Beide organisaties ontvangen een kopie van dit bericht én van Uw antwoord.

Waarom maakt de Postbank deze procedure bewust zo omslachtig? Wilt U doelbewust mensen ontmoedigen om te sparen of gebeurt een en ander in het kader van de werkverschaffing?

Deze vraag en Uw antwoord worden gepubliceerd op http://vragen.blogspot.com

Met vriendelijke groet,

TW

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT