CED

Beste schade-expert,

Een paar weken terug vertelde je mij telefonisch voor de tweede keer de aanvullende schade-rapportage naar mijn verzekering te sturen omdat zij die blijkbaar de eerste keer dat je die stuurde niet had ontvangen.

Jij belde mij nadat ik de medewerksters van het expertise-bureau maar liefst zes keer had verzocht om mij door jou te laten terugbellen. Vier van die keren bleken genoteerd te zijn.

Begreep vorige week van Tine Zwaan, mijn tussenpersoon, dat zij de papieren nog steeds niet had ontvangen.

Daar het niet mogelijk blijkt jou telefonisch te spreken te krijgen (Zowel maandag alsook dinsdag werd mij toegezegd dat jij zo snel mogelijk zou terugbellen)
stel ik nu maar de vraag per e-mail:

Wat ging er dit keer mis?

Voor de volledigheid hier nog even de adres-gegevens van mijn tussenpersoon:

Naam
Adres
Fax
Tel
E-mail

Mocht je het inderdaad zo ontzettend druk hebben dat je niet de twee minuten kan vinden om mij te bellen, stuur dan op z'n minst een SMS-bericht zodat ik in elk geval nog weet dat je leeft...

Met vriendelijke groet,

TW

Reacties

Anoniem zei…
Dat je als consument geen machtsmiddel hebt om die man ertoe te bewegen gewoon zijn werk te doen is toch van de zotte!
Misschien helpt het als je de verzekeraar zelf op de hoogte brengt van dit Nietwerk?
Terrebel zei…
Is reeds gebeurd maar ook zij kan niets tegen de man beginnen.

Populaire posts van deze blog

Sommatie van advocaat

Ymere II

Antwoord op: AFT