Vervolg op: Stadgenoot

Geachte heer de Bilde, mijnheer Kilian,

Op 10 November jongstleden is mij telefonisch (door de heer Kilian?) toegezegd dat mijn moeder "binnen één maar hooguit binnen twee weken" zowel een excuusbrief zou ontvangen alsmede een nieuwe factuur inzake de servicekosten. Wij zijn ervanuit gegaan dat die nieuwe berekening geldt voor alle bewoners van het P.W. Janssenhofje.

Nu is het zo dat Stadgenoot niet bepaald bekend staat om het zich houden aan gemaakte afspraken maar toch moet ik U dringend verzoeken te doen wat U heeft toegezegd.

Belofte maakt schuld.

Voor de laatste keer neem ik aan dat deze ommissie op een misverstand berust.
Het zou toch erg jammer zijn als Stadgenoot als beleid hanteert dat bewoners dienen
te worden geschoffeerd, vindt U ook niet?

Zojuist heb ik via de helpdesk de heer Kilian (die na 8 minuten wachten "opeens" in bespreking was) verzocht mij vandaag te bellen.

Doet hij dat niet, dan zijn de consequenties voor Stadgenoot.

Met vriendelijke groet,

TW
Sociaal Raadsman

Update: De heer Schoonderbeek van Stadgenoot belde een paar uur nadat ik deze mail had verzonden om te zeggen dat hij er "toevallig" net mee bezig was en bezwoer mij dat de brief donderdag aanstaande bij mijn moeder binnen zal zijn.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Sommatie van advocaat

Ymere II

Antwoord op: AFT