12 mei: Geachte dames, heren, Na tien minuten wachten was ik aan de beurt om geld te storten. Om 14.10u. De persoon voor mij was dat nog gelukt maar toen ik voor het apparaat stond kwam de melding: 'Apparaat buiten gebruik'. Een medewerker vroeg mij - na ongeveer tien minuten wachten - dat wij nog enkele minuten geduld moesten hebben terwijl de apparaten werden geleegd. Om 14:40u kwam de mededeling dat de machine het weer deed. Alleen bleek munten storten - waarvoor ik kwam - nog niet mogelijk. Wel kwam een persoon van G4S mij opzij duwen om naar het apparaat te kijken. Geen excuses. Niets. Ook niemand van het personeel kwam na die eerste keer de rij wachtenden informeren. Waarschijnlijk vanwege de drukte op dat moment, maar toch. Helaas was er ook geen manager aanwezig om de mensen te informeren of anderszins te helpen. De dienstdoende lokettist wist mij te vertellen:'Communiceren past niet in ons beleid, meneer.' Gaarne uw aandacht voor dit gebrek aan communicat
Reacties