Antwoord op: Albert Heijn: Nutella II
Vandaag ontving ik dit antwoord van Albert Heijn:
Geachte heer W,
Hartelijk dank voor uw reactie en het bijsluiten van de foto van het schap.
De prijzen die ik u heb opgegeven zijn echter centraal in de kassasystemen
ingesteld. Wanneer u beide producten bijvoorbeeld voor de prijsscanner in
de winkel houdt, dan ziet u ook de door mij vermelde prijzen.
Op basis van uw foto constateer ik dat de winkel aan de Bilderdijkstraat
helaas foutieve prijskaartjes heeft hangen op het schap. Ik heb hen
telefonisch inmiddels geïnformeerd.
Ik vertrouw erop u met deze toelichting voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Dennis Breed
Hartelijk dank voor uw reactie en het bijsluiten van de foto van het schap.
De prijzen die ik u heb opgegeven zijn echter centraal in de kassasystemen
ingesteld. Wanneer u beide producten bijvoorbeeld voor de prijsscanner in
de winkel houdt, dan ziet u ook de door mij vermelde prijzen.
Op basis van uw foto constateer ik dat de winkel aan de Bilderdijkstraat
helaas foutieve prijskaartjes heeft hangen op het schap. Ik heb hen
telefonisch inmiddels geïnformeerd.
Ik vertrouw erop u met deze toelichting voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Dennis Breed
De geachte lezer zal begrijpen dat ik deze bewering morgen zal natrekken bij het betreffende filiaal...
Reacties